31 aug 2010

Review: Hema Eye Brightening Pencil

In mijn shoplogje van zaterdag konden jullie lezen dat ik in de Hema een Eye Brightening Pencil heb gekocht. Vandaag een review erover!


Deze pencil dient als highlighter voor onder je wenkbrauwen of aan de binnenkant van je ogen en maakt je ogen optisch groter. Ik heb deze in de kleur 02, een kleur met een lichtgouden ondertoon.
Hier lijkt de kleur bijna roze!

Zoals je kunt zien geeft het potlood inderdaad een hele mooie shimmer af. Bovendien glijdt hij heel gemakkelijk over je huid, echt superfijn!
Ik moet toegeven, dit is de beste highlighter voor (rond) mijn ogen. Met mijn Adorable, mijn favoriete highlighter, krijg ik niet eens zo'n mooi effect. Ter illustratie heb ik hieronder twee foto's gemaakt: links mét de eye brightening pencil, rechts zonder.

Sorry voor deze rare compositie, maar ik had een gigantische puist tussen mijn wenkbrauwen die onphotoshopbaar was :)

Zoals je wel kunt zien geeft het oogpotlood toch net dat ietsje extra's aan je ogen. Ik ben alvast fan! Elke ochtend gebruik ik deze aan de binnenkant van mijn ogen en op de onderste wimperrand.
Het enige minpunt aan dit product is dat het gewoon niet lang houdt. Je moet het echt vaak bijwerken, en laat dat nu net iets zijn dat ik niet graag doe.

Pluspunten:
+ geeft je een hele heldere, frisse blik
+ glijdt heel soepel over de huid
+ de kleur bevat niet te veel shimmer (=discobal)

Minpunten:
- blijft niet lang zitten

Zou ik hem opnieuw kopen? Enkel als ik in de tussentijd geen betere vind.

Hebben jullie hem ook?

Veel liefs,
Diana