11 sep 2010

MAC haul

Vandaag ging ik met mijn zussen uiteten in Maastricht. Dat doen we altijd als iemand jarig is. Ik ben verjaard in augustus maar toen was ons favoriet restaurantje dicht, vandaar dat we nu gingen. :)
Nu, als ik in Maastricht ben, kán ik niet naar huis zonder dat ik bij de MAC ben geweest. Dus ik haastte me naar de Bijenkorf, om te zien dat er 4 MUA's rondliepen en geen enkele klant. Ik kreeg al de bibbers!Moest ik daar binnen wandelen terwijl ze allemaal naar me keken?!

Ik besloot me om even bij de parfum te hangen tot dat er meer klanten waren. Toen dat gebeurde, rende ik naar binnen, griste de productjes die ik wilde (ik had al van tevoren een wishlist!) en stond binnen 5 minuten buiten. Mission accomplished!



Ik heb twee producten gekoct: de Brush Cleanser, om mijn kwasten dagelijks schoon te maken, en de Fluidline in Blacktrack.

Ik gebruik momenteel altijd mijn Sigma SS187 om foundation mee aan te brengen. En elke dag een kwast op je gezicht aanbrengen en het één keer in de week wassen, dat vind ik persoonlijk maar niks. Ik ben sowieso een beetje hypochondrisch, dus ik moet er niet aan denken wat voor bacteriën er op mijn kwasten zitten! Daarom kocht is deze Brush Cleanser om mijn kwasten dagelijks een beetje schoon te maken.


Zoals jullie misschien wel weten, ben ik sinds de gelliner van Essence gék op gelliner. Jammer genoeg bleef die van Essence niet lang genoeg zitten, maar ik vond het heel aangenaam om mee te werken. Daarom kocht ik de Fluidline in Blacktrack. Nu, ik wist dat het potje klein was, maar zó klein had ik nu ook weer niet verwacht!



Voor beide producten was ik €27,50 kwijt. €10 voor de Brush Cleanser en €17,50 voor de Fluidline. Vind ik best meevallen, zeker omdat ik helemaal niet vaak naar de MAC ga. Dus af en toe een MAC-splurge kan geen kwaad ;) Reviews komen er heel snel aan!

Hebben jullie deze producten? Wat zijn jullie ervaringen ermee?

Veel liefs,
Diana