31 aug 2010

5 beauty misdaden die iedereen begaat

Er zijn dingen die we gewoon niet doen op gebied van beauty. Maar je eraan houden is best moeilijk! Niemand is perfect. Daarom heb ik een lijstje gemaakt met 5 beauty regels die we allemaal wel eens overtreden en die je vergeven worden!

'Je staat onder arrest wegens geen beha dragen!'


1. Je nagels opnieuw lakken zo lang mogelijk uitstellen
Wij, vrouwen van tegenwoordig, hebben het heel druk. Denk maar eens aan school, huishouden, ontspanning,... Dus als ik moet kiezen tussen mijn oude nagellak afhalen en mijn nagels opnieuw lakken of vroeg naar bed gaan omdat je anders morgen uitgeput aankomt voor een examen, dan is de keuze snel gemaakt.

2. Je haren niet wassen
Daar bestaat toch droog shampoo voor? ;)

3. Puistjes uitknijpen
Ja ja, het mag niet want je krijgt er littekens van en het is niet hygiënisch en,... Maar hey, iedereen doet het. En als je echt zo'n groot, geel, kloppend puistje op je voorhoofd hebt mag het heus weg! Verzorg alleen je huid goed achteraf: ontsmetten en creme erop.


4. Slapen met make up
Soms kom je van een feestje en het is al héél laat, of je blijft bij iemand slapen. Dan heb je natuurlijk geen zin om je make up af te halen. En dan? Één nachtje slapen met foundation, mascara, blush etc. is niet zo erg. Laat het alleen geen gewoonte worden!

5. Je make up niet weggooien na de vervaldatum
Is het slim? Nee. Maar je gaat er wellicht ook niet aan dood :)
Bega jij enkele van deze beauty misdaden? Ik alvast wel *kuch* allemaal *kuch*. Maar hey, mijn huidje is nog gladder dan een paar babybilletjes dus het kan geen kwaad ;)

Veel liefs,
Diana