12 aug 2010

Tip: webshop

Als je op zoek bent naar goede, betaalbare gezichtsverzorging, dan heb ik dé perfecte webshops voor je! Kijk snel mee voor de eyecandy.



VERWEN Skin Care
Zelf had ik nog nooit van dit merk gehoord, maar toen ik de site doorgestuurd kreeg van de eigenares herself, Corine Stelpstra, vroeg ik mezelf af waarom ik in godsnaam dit nog niet eerder heb ontdekt.

Je kan hier, in dit stukje internet heaven, een aangepaste behandeling voor jouw specifieke huidtype vinden. En als je nog met vragen over je huid zit, kan je de eigenares altijd mailen. Super!
Kijk zeker ook eens naar de VERWEN behandelingen. Daar vind je allerlei behandelingen, van een gewone huidsverbetering tot zwangerschapsmassage!

Waar ik persoonlijk héél erg nieuwsgierig naar ben is de VERWEN Skin Care Introductie behandeling. Voor slechts €25 krijg je al het volgende:

» Dubbele reiniging

» Uitgebreide huidanalyse d.m.v. Facemapping®
» Exfoliëren
» Verwijderen van oneffenheden
» Serum
» Masker
» Booster, Dagverzorging & Zonnefactor

Ehm, say what?! Ik wil het, NU!

Bovendien kun je ook meedoen aan allerlei leuke workshops waarbij je nieuwe technieken en producten leert kennen en waar je een betere inzicht krijgt in je eigen huid.
Neem dus zeker een kijkje hier! Jammer genoeg woon ik niet in Nederland, maar misschien plan ik toch binnenkort een dagtripje hoor...
 
Skinproducts
 
Op deze site kun je op een veilige en snelle manier producten van Dermalogica bestellen! Maar eerst is er een toepassing waarbij je huidtype wordt bepaald zodat je de juiste producten voor jouw huid koopt. Leuk, en handig! Ik heb, bijvoorbeeld, een vette huid in de zone A&D. Vervolgens vind je een hele lijst met Dermalogica producten. Wow!
 
Bovendien betaal je slechts €5 verzendkosten, en bij bestellingen boven de €50 betaal je helemaal niets! Heel erg handig want veel van de producten van Dermalogica schommelen rond die prijs. Oh, en als je in de buurt van Hoogeveen woont kan je je bestelling ook gewoon afhalen.
Nog iets héél leuks: de levertijd. Als de bestelling op voorraad is en je voor 18.00 uur bestelt, dan heb je het de volgende dag al in huis! En als het product niet op voorraad is, krijg je proefjes om het al uit te testen. Super, niet?

Ik ga binnenkort zeker en vast enkele dingetjes bestellen. Wat op nummer 1 van mijn verlanglijstje staat is de Dermalogica Favorites Set. Deze set kost €35 en bevat 4 topproducten.
Zo, hopelijk zijn jullie even enthousiast geworden als ik! Neem zeker een kijkje op deze sites, en laat me weten als je iets hebt besteld!

Veel liefs,
Diana

1 opmerking:

www.beautyking.nl zei

OMG DIE BEHANDELING!!!
DIE WIL IK!!!!
KOM WE GAAN SAMEN!!:d:d:d:p
LEUKKK!!!!


XXX

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!