15 sep 2010

Review: MAC Fluidline

Vorige week zaterdag was ik in Maastricht met mijn zussen, en natuurlijk kon ik de MAC counter niet overslaan! Ik had op voorhand een kleine wishlist gemaakt met spulletjes die ik wilde hebben. Anders zou ik in de verleiding komen om rond te kijken en zou ik met meer naar huis zijn gegaan dan goed voor me was. Op nummer één stond de Fluidline in Blacktrack!



Ik heb heel graag een zwart lijntje op mijn bovenste wimperlijn. Jammer genoeg loopt bij mij alles uit na enkele minuten en zie ik eruit als een klein pandabeertje. Not cute.


Ik heb oogpotloden, vloeibare eyeliners en gelliners gebruikt. Niets hielp; alles gleed gewoon van mijn oogleden af tot op mijn wangen. Totdat ik dit heilig product heb ontdekt.


Ik was énorm sceptisch. Waarom zou deze wél werken als alles wat ik ooit geprobeerd heb mij teleurstelde? Ik besloot dat ik niks te verliezen had en betaalde €17,50 voor dit mini-potje gelliner neer. Ik moest wel even slikken, het was duur, maar achteraf bekeken is het zijn geld dubbel en dik waard!
De kleur die ik koos is Blacktrack, gewoon zwart.


Wat mij het eerste opviel was dat het potje gewoon miniscuul was! Echt, ik voelde me net een reus elke keer als ik de liner vast heb in mijn hand. Het potje is trouwens gemaakt van glas, wat lekker zwaar en luxueus aanvoelt.

Voor deze gelliner gebruik ik een schuin kwastje van Coastal Scents (C215). Verbazingwekkend genoeg is hij heel gemakkelijk om aan te brengen! En het beste is dat het meteen droog is. Ik kan meteen met mijn ogen knipperen zonder dat ik vlekken krijg. Ook de kleur is heel mooi zwart, zowel op de swatches als op mijn ogen. Dat kan namelijk soms heel hard tegenvallen!


De substantie is lekker zacht en romig, heel aangenaam. Bovendien heb je er superweinig van nodig. Ik moet één keer in het potje dopen met mijn kwastje en ik heb genoeg om één oog op te maken. Dit is dus heel zuinig in gebruik, wat een groot pluspunt is aangezien de prijs best hoog lag.


Nu, zoals ik in het begin al heb gezegd: ik ben hier enorm tevreden over. Deze gelliner blijft verbazingwekkend héél lang zitten! Oke, tegen het einde van de dag is het een béétje gesmudged, maar bijlange niet zo erg als bij de andere liners die ik geprobeerd heb.
Afgelopen zondag ben ik door de regen gewandeld (alles voor mijn lezers!) met deze gelliner op, en toen ik terug binnenkwam zat de liner er nog perfect op. Serieus. Ook heb ik door de stad gecrosst met mijn fiets waardoor ik wat zweette, en nog stééds gebeurde er niks. Dit is echt een wonderproduct!

Doordat de gelliner zó goed bleef zitten, twijfelde ik wel of ik het er gemakkelijk af zou kunnen halen. Ik had namelijk geen zin in hard boenen tot mijn ogen pijn deden *kuch* Essence *kuch*. Maar als bij wonder gaat het er meteen af met een beetje make up remover. Dear Lord, I'm in love.

Pluspunten:
+ blijft héél lang en goed zitten
+ een diepe, zwarte kleur
+ makkelijk weg te halen
+ overleeft water, regen, zweet,...

Minpunten:
- duur (€17,50)

Conclusie: Ik ben echt enorm tevreden met deze gelliner. Oke, het kostte een pak meer dan wat ik normaal gebruik, maar hij werkt wél. En ik denk dat als ik de prijzen van al mijn andere liners optel, ik ook ongeveer aan deze prijs (of zelfs hoger) uitkom.
Let wel op dat de gelliner niet uitdroogt! Ik zet hem altijd op ondersteboven op mijn tafel als ik hem gebruik, zo droogt hij niet uit.

De Fluidline van MAC is in verschillende kleuren te koop voor €17,50 bij alle MAC-verkooppunten.

Veel liefs,
Diana