11 aug 2010

Quote of the day

Vandaag weer een nieuwe quote, en deze keer komt het van iemand die zeker niet schuw is voor plastische chirurgie...


...Megan Fox! Zij zei over plastische chirurgie het volgende:

" Ik zou iedereen aanmoedigen om eerst met een therapeut te praten. Om uit te zoeken waar deze drang vandaan komt, want vaak gaat het niet gewoon om je tanden of je neus of je kin. Een operatie zal die onzekerheid niet oplossen voor jou. "

" Als je daarna nog voelt dat je dat wilt doen, doe het dan. Het is ongelofelijk dat we de technologie hebben om de dingen te doen die we doen. "

Dit zal hopelijk voor verhitte discussies zorgen! Oh, en even om te vergelijken hoe Megan er vroeger uit zag:


Wat vinden jullie?

Veel liefs,
Diana

2 opmerkingen:

www.beautyking.nl zei

tja,ik vind het 2de gezicht inderdaad wel mooier,maar ik zou het er niet voor over hebben!

Birgit zei

Wow ik heb er nooit bij stil gestaan dat Megan Fox er zo uitziet door plastische chirurgie! Ik herken haar niet eens terug op de eerste foto! ;o Super dat je er door plastische chirurgie zo uit kunt zien, maar als ik eerlijk ben ben ik liever mooi zonder dan mét plastische chirurgie, en dat kan ik van Megan nou niet echt zeggen..

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!