17 sep 2010

Review: NYX Round Lipsticks

Bij de leuke webshop Beauty By Elke kocht ik deze twee lipsticks van NYX nadat ik er zovéél goeds over heb gelezen. Ik koos twee totaal verschillende kleuren: B52, een donkerroze kleurtje, en Pumpkin Pie, een eerder nude kleurtje. Benieuwd naar de swatches?





Allereerst B52, wellicht genoemd naar de gelijknamige cocktail, al zie ik geen overeenkomst. In ieder geval, de lipstick is lekker romig en bevat superveel pigment! De kleur is net zoals mijn lippen, maar beter.
Pumpkin Pie is daarentegen lichtroze met een hint van oranje, en is lid van de nude-familie. Ik heb nog nooit zo'n kleurtje geprobeerd, maar het leek me wel leuk om te zien hoe het staat bij mij.
Oke, nu is het tijd voor de swatches!

Naakte lippen

B52

B52

Pumpkin Pie

Pumpkin Pie (let niet op het wondje op mijn lip ;) )

B52 vind ik een hele mooie kleur! Hij dekt echt supergoed en lijkt precies op de kleur in de tube. Pumpkin Pie is eigenlijk niet zo mijn smaak. Hij is véél te licht en heeft een meer oranje gloed op mijn lippen... Ook kruipt hij in de lijntjes en dat zie je dan weer heel goed zitten.
De kleuren blijven wel heel lang zitten, maar hebben een vies smaakje. Ik likte per ongeluk aan mijn lippen en ik proefde een vreselijke smaak! Bah.

De NYX Round Lipsticks zijn te koop bij o.a. Beauty By Elke en Boozyshop.

Veel liefs,
Diana