14 sep 2010

Groot nieuws!

Hey lieve lezeressen!

Vandaag heb ik groot nieuws voor jullie: ik heb mijn eigen domein gekocht!
Nu, sommigen van jullie vinden het misschien gek aangezien ik nog geen twee maanden bezig ben. Maar mijn bezoekersaantal blijft groeien, ik krijg leuke comments en het belangrijkste: ik doe het enorm graag.
Maar nu heb ik een vraagje voor jullie. Ik wilde mijn naam, 'A pretty beautiful life' wel behouden, maar ik vraag me toch af of dat niet te lang is?


Ik wil niet dat mensen niet naar mijn site komen omdat de naam te lang is ofzo... Bovendien, als er winacties zijn en je moet een mailte sturen, is "info@aprettybeautifullife.be" niet te lang ofzo?! Ik twijfel hier echt al een tijdje over, en nu heb ik graag jullie mening!

Dus, wat vinden jullie? Naam behouden of veranderen?

Veel liefs,
Diana