16 sep 2010

Mini internet haul

Diana en online shoppen gaat niet goed samen. Doordat ik niet het huis uit moet om allerlei leuke spulletjes te kopen, is het heel gevaarlijk om mijn bankkaart in de buurt te hebben. Zo heb ik deze week weer eens enkele spulletjes gekocht via het internet!


Allereerst Beauty By Elke. Daar heb ik enkel NYX spulletjes gekocht: een nude lipstick in Pumpkin Pie, een wenkbrauwsetje met een wax, twee poeders en twee borsteltjes, en een oranje blush. Ja hoor, oranje! Dat komt omdat ik ergens gelezen had dat enkel een oranje blush je een mooie, peachy look kon geven. En het is nog waar ook ;)
Reviews komen snel! Ik ga deze lipstick en die van mijn vorige bestelling samen reviewen, lijkt me veel handiger en overzichtelijker.


Ook heb ik op Eva's  Beautyblog tijdens een superleuke blogsale van haar een MAC bronzer gescoord voor €15! Normaal kost deze iets van €21, en hij was amper gebruikt. Echt een koopje, die kon ik niet laten liggen. Review komt snel!
Oh, en Eva stopte er nog twee staaltjes in van Clarins en Biotherm. Heel lief, erg bedankt, Eva!

Van wat willen jullie het eerst een review zien?

Veel liefs,
Diana