1 sep 2010

Review: Herôme W.I.C. nagellak

Toen ik deze middag op mijn zusje stond te wachten (ze moest naar school, muhaha) stopte er opeens een auto voor de deur. Daar stond ik dan, in mijn joggingbroek en blauwe teenslippers mét sokken. Godzijdank was de fashionpolice er niet!
In ieder geval, toen de postpode aankwam met een pakketje in zijn handen met mijn naam erop was ik zo blij: voor mijn part stond ik daar naakt. Vol ongeduld scheurde ik het pakket open en daar lagen ze dan: de twee World Inspired Colours (W.I.C.) Herôme lakjes die ik mocht uittesten!




Mijn eerste gedachte was: damn, dit is ingenieus verpakt! De lakjes zaten veilig tussen twee 'luchtkussentjes', zodat ze zeker niet kapot zouden gaan. Ik ben gewoon een sucker voor leuke verpakkingen.

Het ander luchtkussentje lag er bovenop

De lakjes zaten verpakt in twee schattige zakjes met het logo van Herôme erop. Echte eyecandy! Ook de flesjes vind ik super: lang en elegant. Mooi zonder te veel poespas, I like it.


Ik heb twee supermooie kleurtjes gekregen: Kingston, een zilveren holographic lakje, en Paramaribo, een framboosrood kleurtje. Het is alsof de mensen van Herôme me kennen, want deze kleurtjes zou ik zelf ook kopen en dragen.



Eerst Kingston, daar was ik het meest benieuwd naar. De kleur was een hel om goed op de foto te krijgen! Hij verandert namelijk erg in het zonlicht, wat voor een prachtig effect zorgt. Hieronder een paar foto's zodat je een idee krijgt van de kleur:



Ah, is hij niet prachtig?! En bovendien dekt het lakje al heel goed na één laagje. Als je een betere swatch wilt zien, lees dan dit artikeltje door Ingrid op Bloggin Beauties.
Je zou denken dat deze nagellak héél moeilijk is om af te halen. Althans, dat dacht ik toch. Maar ik was verrast toen ik na één veeg met wat nagellakremover het grootste deel had weggehaald. Nog een pluspunt, dus!

Dan Paramaribo. Het is een heel draagbaar kleurtje en heel geschikt voor overdag. Ik vind dit kleurtje perfect voor meiden die geen bloedrode nagellak willen opdoen. Dit is namelijk een zachter alternatief.



In het echt is hij nog iets roder. Maar ook deze kleur verandert een beetje in het zonlicht. Soms is hij donkerrood, dan framboosrood, dan donkerroze... Echt heel mooi. Alleen vind ik de finish van deze nagellak niet zo mooi. Ik hou van meer creamy nagellak terwijl deze een soort van metallic finish heeft. Dat is het énige minpuntje voor mij. Ook dekt deze al heel goed na één laagje, maar ik prefereer toch twee laagjes.

Ik ben alvast fan van deze nagellakjes. Jammer genoeg zijn ze niet te koop bij mij in de Kruidvat of andere winkels, maar ik heb gehoord dat je ze in de Douglas kunt vinden voor ongeveer €7,50. Oh, en het leukste nieuws: er zijn maar liefst 79 kleurtjes beschikbaar in deze W.I.C. lijn, dus voor elk wat wils!

Hebben jullie ook lakjes van deze lijn? Let me know!

Veel liefs,
Diana