1 sep 2010

Quote of the day

Vandaag weer eens een quote of the day, een rubriek dat ik eventjes uit het oog ben verloren. Maar vandaag een quote van een supermodel! Raad eens?



Het is...


...supermodel Bar Rafaeli!

Zij tweette gisteren:

" Ik word zo verdrietig als ik 15-jarige, bleke, extreem magere modellen zie bij een modellenbureau, trillend en hongerig... Wanneer zal het stoppen?!?!? "

Ik vind het triest dat de modeindustrie nog stééds zo omspringt met jonge meisjes. Wordt het niet eens tijd dat men allerlei verschillende modellen gebruikt? Niet enkel de extreem magere of de extreem volslanke dames. En de gewone vrouw dan?

Ik geloof Bar. Waarom? Omdat zij niet zo'n hongerig, extreem magere model is. Ze is slank mét curves! Ze ziet eruit alsof ze eet wat ze graag wilt (met mate natuurlijk, ze is en blijft een model) en die veel sport om haar figuur te behouden. Bekijk zelf maar enkele foto's van Bar en dan zie je wat ik bedoel:




Een mooie, normale, slanke dame!

Wat vinden jullie van haar quote?

Veel liefs,
Diana