22 aug 2010

10 fun facts over mezelf

Vandaag een persoonlijk getint artikeltje: 10 leuke facts over mezelf!

1. Ik ben al op tv geweest!
Op TV Limburg, weliswaar, en met mijn hele klas, maar toch, ik ben al op TV geweest! Samen met de klas hebben we meegedaan aan een project van het Europees Parlement, State of Creanovative, en we hebben de eerste prijs gewonnen: €2500! We hebben het geld wel eerlijk verdeeld onder elkaar, en elk van ons kreeg €225.
We zijn toen uitgenodigd bij TV Limburg, en iemand heeft het filmpje geüpload op YouTube. Check het hieronder!



Ik ben het meisje rechts in het paars hemdje. Let wel op, dit was meer dan een jaar geleden en ik zie er ondertussen heel anders uit! Ook leuk om te weten: ik had toen mijn knie bezeerd en moest lopen op krukken :)

2. Ik heb een bolletjesfobie.
Serieus. Ik flip als ik heel veel bolletjes bij elkaar zie. Ik krijg kippenvel en ik kan gewoon niet meer bewegen. Denk aan: kaviaar, kikkerdril, erwten,... Geen idee hoe het komt maar ik moet er serieus van walgen. Het heeft me héél veel moeite gekost om deze foto hieronder te zoeken!


3. Ik draag niet graag lipproducten omdat ik lui ben.
Er bestaat geen lipgloss of lipstick die de hele dag blijft zitten, ook al eet en drink je. En ik ben gewoon veel te lui om mijn makeup bij te werken! Daarom draag ik niet graag iets op mijn lippen. Zelfs lippenbalsem!

4. I love ABBA...
Ik kan bijna elk liedje van ABBA luidkeels mee kwelen zingen! Geen wonder dat Mamma Mia mijn favoriete film is :D

5. Een tijdje geleden sliep ik met oordoppen en slaapmasker.
Ik kon de slaap gewoon niet vatten zonder volledige duisternis en stilte! Ik heb toen een infectie gehad aan mijn oren en heb ik de oordoppen opgegeven. Dat was even afkicken, maar ondertussen ben ik het weer gewoon. Maar mijn slaapmasker neem je me niet af!

6. Stiekem krijg ik vaak stress van mijn beste vrienden.
Nuja, 'stress'. Ik haat het als mensen mij CONSTANT smsen voor de stomste dingen en mij lastigvallen daarmee!

7. Ik durf geen ondergoed te kopen.
Serieus. Als ik ondergoed nodig heb, neem ik mijn zussen mee. Ik kijk wat ik wil, wijs het aan en mijn zus houdt het vast tot aan de kassa en rekent het af. Buiten de winkel stop ik mijn aankopen snel in mijn tas. Ik wil niet dat mensen me zien terwijl ik een BH vast heb! Mijn zussen en vriendinnen hebben me vaak al uitgelachen daarmee maar ze helpen me toch :)

8. Ik zie mijn vrienden NOOIT zonder make up.
Ik doe alsof ik er altijd zo flawless *kuch* uitzie. Nooit zullen ze me betrappen zonder make up. Ik heb zelfs al eens met een beetje foundation geslapen, toen ik logeerde bij een vriendin... En bovendien, op een schoolreis naar Parijs, stond ik altijd supervroeg op om me snel op te maken in de badkamer. Want hey, zo zie ik er nu eenmaal altijd uit, ook als ik net uit bed stap :)

9. Ik krab graag mijn nagellak af.
Stiekem wil ik de Sèche Vite omdat ik heb gehoord dat je je nagellak in 1 keer eraf kunt trekken... Mijn vriendinnen hebben me vaak betrapt op deze slechte gewoonte en slaan me op mijn hand als ze zien dat ik weer bezig ben. Werkt wel want nu doe ik het niet meer zo vaak!

10. Stiekem wil ik zangeres worden.
Ik zing dolgraag, maar enkel als niemand me hoort. Zelfs niet in de douche, de muren zijn dun! Als mijn zussen weg zijn, zet ik mijn mp3 op en doe ik Britney Spears na.

Laat 1 fun fact achter over jezelf in de comments! :D

Veel liefs,
Diana