2 sep 2010

Sad news - quote of the day

Vandaag las ik iets wat me heel triest maakte. Het is een uitspraak van Heidi Montag, bekend van de MTV-serie The Hills. Zij heeft een tijdje geleden héél véél serieuze cosmetische ingrepen ondergaan, maar lijkt er nu spijt van te hebben.


Vooral van haar borstimplantaten heeft Heidi spijt. Ze deelde onlangs het volgende nieuws mee met de wereld:


"Mijn borsten verpletteren me. Ze zijn veel te groot en het is onmogelijk om te sporten - ze zitten dan in de weg. Ik heb twee sport bh's nodig om te rennen! Het breekt mijn hart. Ik kan geen gewoon leven leiden. Ik kan mijn honden niet meer knuffelen. Zeker met mijn gezicht en de staat dat het in is, ik kan niet dicht bij hen geraken of hen kussen. Of ze zouden mijn neus raken en ik zou het niet meer kunnen rechtzetten! Ik moet heel voorzichtig zijn. Ik voel me als een porceleinen pop. Ik zie zoveel dingen die ik wil aandoen en ik heb zeker niet gedacht aan dit gedeelte toen ik met de operaties begon."

Dit is toch triest? Het breekt mijn hart omdat dit jong meisje beschermd had moeten worden tegen zichzelf. Ze zit in een industrie waar uiterlijk hét belangrijkste is - niet talent. Iemand had haar moeten zeggen: nee.
Gelukkig is Heidi wel van plan om de implantaten weg te laten halen - alwéér een ingreep.

Wat vind jij van haar uitspraak?

Veel liefs,
Diana