21 sep 2010

Review: Clinique Redness Solutions

Onlangs liep ik rond in de Ici Paris waar allerlei giftboxen stonden. Ik besloot om eens rond te neuzen om te zien of er iets leuks bij zat, aangezien een giftbox je héél veel geld kan besparen. Opeens botste ik tegen het standje waar de spulletjes van Clinique stonden. Mijn oog viel direct op dit setje dat de roodheid in je gezicht zou verminderen. Zelf heb ik nogal last van roodheid op mijn wangen, dus dit setje (voor maar €10!) griste ik mee.




Zoals de meeste kleine setjes van Clinique zitten er drie producten in een schattig toilettasje. Dit setje bevat een basis voor onder je make up, een reiniger voor je gezicht en een dagcreme. Ik verschrok me wel van de grootte van alles! Volgens mij kan ik hier nog làng mee doen!


Allereerst de dagcreme. Dit potje bevat 15 ml, maar de substantie is best dik waardoor je echt héél weinig van nodig hebt. Echt super, want ik kan nog héél lang doen met dit potje!


De creme is lichtgroenig (zie je misschien niet goed op de foto). Het is best eng om dit spul op je gezicht te smeren, maar eenmaal aangebracht zie je er niks meer van. Toch heb ik niet het gevoel dat het de roodheid in mijn gezicht verminderd.


Dan het product waar ik het meest blij mee ben: de protective base! Je moet het na je dagcreme aanbrengen en het zou de roodheid in je gezicht verminderen én je make up langer laten opblijven. Dit spul is gewoon goddelijk!
Het flesje bevat 15 ml, wat een goede hoeveelheid is. Waar ik wel even van schrok is de kleur van de basis: knalgroen. Denk maar aan al de groene concealers, maar dan nóg groener. Nu, ik smeer het enkel op de plaatsen waar ik echt rood ben (op mijn wangen, rond mijn neus,...) en niet over mijn heel gezicht. En ik kan jullie zeggen: het werkt écht. Ik heb al vele groene concealers gebruikt, maar ze zijn telkens te romig of ze dekken niet goed. Maar dit spul is gewoon fantastisch. Het neutraliseert meteen de roodheid.

Nu, ik weet niet of het enkel bij mij is, maar na het aanbrengen van een groene concealer of dit product zijn mijn rode plekken redelijk... wit. Een beetje foundation erover en je ziet het natuurlijk niet meer, maar het blijft een gek gezicht!


Tot slot de cleanser. Dit flesje is iets groter: het beval 30 ml, dezelfde hoeveelheid als wat in de meeste foundations zit. Toch lijkt het niet alsof dit flesje zoveel bevat, maar bon, dat zal aan mij liggen ;)
Ook dit product werkt goed. Na het reinigen van mijn gezicht zie ik dat de roodheid duidelijk vermindert is (niet spectaculair veel, maar je ziet een verschil) en mijn huid voelt zacht en niet trekkerig aan. Niks om op aan te merken, dus!

Eindconclusie?
Ik heb vanalles gebruikt om de roodheid in mijn gezicht tegen te gaan, en dit is het eerste product wat helpt. Dit setje zou ik dus zeer zeker nog eens kopen. Ook de prijs is fantastisch. Voor €10 krijg je drie producten waar je echt lang mee kunt doen. Ik ben niet van plan om de full-size van één van deze producten te kopen, want zo'n setje is veel goedkoper en je hebt alledrie de producten uit de lijn. Thank you, Clinique! Zeker een aanrader, dus.

Veel liefs,
Diana

1 opmerking:

baddenulberg zei

Titsanium vs Steel - The titanium Arts
Titsanium has titanium shift knob a unique design and appearance micro touch trimmer with the traditional design. It titanium gr 2 has an excellent titanium welding shape and weight. titanium comb Its blade width is

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!