20 sep 2010

Review: Bourjois Ombre à paupières: Ambre Nude

Ik ben een fervente Bourjois fan. De superschattige verpakkingen, de mooie kleurtjes, de aantrekkelijke prijs,... Ik durf eerlijk te zeggen dat Bourjois mijn favoriete drogisterijmerk is!
Toen laatst in de Kruidvat een actie van 1+1 op de oogschaduws was, kon ik het niet laten om even een kijkje te nemen. Ik nam uiteindelijk dit kleurtje mee, eentje die ik al lang wou hebben. Vandaag een review erover!



Ik heb de oogschaduw in Ambre Nude, een nude kleurtje (zoals de naam al zegt) met heel veel glitters. Echt héél veel! De verpakking is, zoals altijd, erg mooi en het doosje heeft ook een spiegeltje, wat wel handig is voor onderweg. Bovendien is de geur van de Bourjois producten altijd heerlijk!

Zonder flits

Met flits

Het is een lichtrozegoud kleurtje, echt heel mooi! Kijk hieronder naar de swatches.



Ik vind hem prachtig! Sinds ik hem heb gekocht (een week geleden ofzo) draag ik hem elke dag. Alleen blijft hij niet héél de avond zitten, maar met wat oogschaduwprimer is dat probleem opgelost.
Hieronder zie je enkele foto's van Ambre Nude op mijn ogen met de MAC Fluidline.

(Ja, het lijntje op mijn linkeroog is iets dikker ;) )

Damn, ik heb lange wimpers! Wist ik niet lol.

De hoeveelheid glitter valt nog heel goed mee, niet? Nu doe ik wel een matte lichte oogschaduw erover als ik de glitters té vind, maar meestal laat ik het gewoon zo. Persoonlijk vind ik het een supermooi kleurtje die ik zeker en vast nog vaak ga dragen.

Pluspunten:
+ mooie verpakking
+ makkelijk aan te brengen
+ veel pigment

Minpunten:
- misschien iets teveel glitter

De Bourjois ronde potjes oogschaduw zijn te koop voor €10,50 bij o.a. Kruidvat en Ici Paris.

Veel liefs,
Diana