7 sep 2010

Mini update: poll

Ik schrijf de laatste tijd best wel vaak over celebs en in die trend, omdat ik het zelf vaak heel interessant en leuk vind om te lezen. Maar omdat ik héél erg benieuwd ben naar jullie opinie, heb ik een poll gemaakt. Die vind je rechts in de taakbalk. Zouden jullie even kort de tijd willen nemen om die te doen? :)

Nu, voor jullie stemmen wil ik even iets duidelijk maken: ik heb geen exclusief beauty blog. Daarmee bedoel ik, ik schrijf niet enkel over beauty. Daarom dat ik in mijn header ook heb staan: 'lifestyle&beauty blog'. Tuurlijk, make up en verzorging staat centraal, maar ik schrijf ook over andere dingen, zoals mode en celebrities. Hou daar alsjeblieft ook even rekening mee :)


Ik ga natuurlijk ook rekening houden met jullie antwoorden. Als de meerderheid zegt, 'nee, liever niet', dan ga ik minder over celebs en nieuwtjes schrijven. Maar zoals ik hierboven al gezegd heb, dit is niet enkel een beauty blog.

In ieder geval, alvast bedankt!
Veel liefs,
Diana

De poll vind je rechts in de taakbalk!