24 aug 2010

Tag: Zou je liever... beauty editie

Toen ik op rondsurfte op YouTube vond ik een hele leuk tag. Ik ga deze snel doen, en dan enkele andere dames taggen :)



1. Zou je liever buitengaan met messy haar en mooie make up, of mooi haar en geen make up?Heel gemakkelijk: messy haar en mooie make up. Ik vind dat warrig haar ook mooi kan staan. Bovendien maakt het niet uit hoe mijn haar eruit ziet, zolang niemand maar die gigantische puist ziet.

2. Zou je liever je wenkbrauwen eraf scheren of je wimpers eruit trekken?
Aangezien mijn wimpers loodrecht en kort zijn, zie je ze sowieso niet goed. Daarom kies ik voor de wenkbrauwen. Ik kan niet zonder wenkbrauwpoeder het huis uit, écht niet. Ik zou zonder foundation, eyeliner etc uitgaan, maar mijn wenkbrauwen moeten gewoon bijgewerkt zijn.

3. Zou je liever gedwongen worden om voor eeuwig alleen bij MAC te winkelen, of bij de Sephora?
Ik ga voor de Sephora. Daar heb je gewoon veel meer keuze: Benefit, Too Faced, ... MAC is natuurlijk geweldig, maar Sephora heeft méér.
4. Zou je liever lipgloss met lipliner dragen of het permanent uit de jaren '80?
Mijn haar is heilig! Geen permanent erin! Dus ik ga voor de lipliner-ligloss combo, ook al is het helemaal fout.

5. Zou je liever je huis verlaten met een duidelijke foundation lijn of met teveel blush?
Liever teveel blush! Dat kan je gewoon wat afvegen, dan is de kleur wat minder. Ik denk dat zo'n foundationlijn véél moeilijker is om weg te krijgen.

6. Zou je liever een MC Hammer broek aandoen ook biker shorts?
MC Hammer broek. Serieus. Ik heb complexen over mijn dijen, no way dat ik in shorts rond loop.
7. Zou je liever een slecht kapsel hebben of een slechte haarkleur?
Slechte haarkleur! Je wacht gewoon een dag of twee en verft erover heen. Een slecht geknipt kapsel heeft best een tijdje nodig eer het weg is.
8. Zou je liever dat men je YouTube of je Twitter afneemt?
YouTube. Ik hou toch niet zoveel van filmpjes maken, maar ik ben wél Twitter verslaafd.

9. Zou je liever je kwasten opgeven of je mascara?
Ik draag geen mascara aangezien geen enkele mascara tot nu toe de krul in mijn wimpers heeft vastgehouden, dus ik kies voor mijn kwasten.

10. Zou je liever ongelofelijk mooi of ongelofelijk grappig zijn?
Damn. Moeilijk! Ik denk dat ik 'ongelofelijk mooi' zou kiezen. Klinkt heel oppervlakkig, maar ik zou me beter voelen denk ik.

Nu ben ik benieuwd naar jullie antwoorden. Ik heb al enkele blogsters getagd via Twitter, maar bij deze tag ik jullie ALLEMAAL!

Veel liefs,
Diana