3 aug 2010

Fashion inspiration: little white dress

Iedereen kent het beroemde little black dress, hét jurkje dat in de kast van ieder meisje moet hangen. Maar in de zomer is zwart nogal een zware kleur. Waarom dan gewoon niet wit!

Zo ver hoef je ook weer niet te gaan ;)



Ik vind witte jurkjes het einde. Ze zijn licht, draagbaar en lekker meisjesachtig. Gepaard met een leuke riem creëer je een simpele maar stijlvolle outfit!

Deze outfit van Zooey Deschanel heb ik al eens eerder getoond. Ik vind het jurke ZOOO prachtig! Zwierig en meisjesachtig, echt perfect voor in de zomer.

Deze dames stralen in hun witte jurkjes. Persoonlijk vind ik die van Michelle Williams (tweede van links) het mooiste, maar voor overdag zou ik voor die van Cameron Diaz (links) gaan. Maar ook van de andere dames. Ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal prachtig!

Simpel maar stijlvol. Zo ziet Ashley Greene eruit. Dit soort jurkje (eerder loshangend) vind je in elke winkel. Het is een basic stuk, maar met een leuke riem en andere eyecatching accessoires maak je er een unieke outfit van!

Wat vinden jullie van witte jurkjes? Leuk voor in de zomer, of ga je liever voor felle kleurtjes?

Veel liefs,
Diana

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ashley greene is mooi he!! veeel mooier dan ind e film ;o

Diana zei

@dollysweet
Ja inderdaad, daar heeft ze gek haar haha :p

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!