20 aug 2010

Fashion battle!

Omdat ik vorige keer lekker veel reacties kreeg, besloot ik om een nieuw fashion battle artikeltje te schrijven! Vandaag is het Olivia Palermo vs Kim Kardashion!


Beide dames dragen een sexy, kanten jurkje. Olivia Palermo, links en bekend van The City, droeg dit kleedje met hoge, zwarte suède laarzen, een lange zwarte vest en een dikke sjaal. Kim Kardashian daarentegen hield het simpel en droeg er een paar zwarte hakken bij.

Wie wint deze fashion battle?

Veel liefs,
Diana

12 opmerkingen:

Amber zei

Ik vind hem links niet mooi gecombineerd! Dus ik ga voor Kim (al vind ik hem bij haar eigenlijk ook niet mooi :P)

Diana zei

@Amber
Ik vind hem links juist mooier, behalve die lelijke schoenen :D

Twenty4Beauty zei

Ik vind hem bij Olivia Palermo leuker staan! Vind het juist wel leuk gecombineerd!

Kirs zei

Ik vind het jurkje bij Olivia beter staan. Bij Kim is hij net een maatje te klein voor mijn gevoel ;-)

Agnetha zei

Rechts vind ik ook niet mooi in combinatie met de rest van de kleren, maar links is wat mij betreft ff te bloot... Ik ga toch voor Kim!

Anoniem zei

Ik ga voor olivia. Netjes bescheiden. Die andere staat er een beetje te blolot bij met die jurk.

liefs, xxxx

Anoniem zei

Kim K als ze haar boezem wat opbergt..

Masja zei

Ik vind dat Olivia wint, de tieten van Kim floepen der bijna uit, en Olivia houd het classy en stijlvol met een cardigan en over the knee laarzen. Hoewel ik de laarzen niet mooi bij haar benen vind staan.

www.beautyking.nl zei

rechts!:)

xxjes voor Diana:):P

Petra zei

Moeilijk, zelfde jurkje maar in zo'n verschillende stijl gedragen! Kan niet kiezen :)

Cindy zei

Ik vind het jurkje veel beter bij Kim staan. Haar zongebruinde huid past heel mooi bij het jurkje.

Loeder zei

Olivia for sure!

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!