7 aug 2010

Music please: Taylor Swift

Ik ben een gi-gantische fan van miss Taylor Swift. Ik kan al haar liedjes meebrullen! Verder vind ik haar ook overkomen als een echt lief meisje dat oprecht van haar muziek en fans houdt. En met haar blonde krullen vind ik dat ze iets wegheeft van een engel :D
Ik weet wel dat niet iedereen graag naar haar country/pop muziek, maar probeer het eens. Taylor heeft enkele dagen geleden het eerste liedje van haar nieuwe album Speak Now dat in oktober uitkomt op ons losgelaten. De single heet Mine en I love it! Voor iedereen die niet zo'n grote fan is van miss Swift: luister eens naar dit liedje en hopelijk ben je van gedachten veranderd!


Dit is wel een iets versnelde versie ;)

Ik vind de lyrics prachtig! Check deze zinnetjes eens:

I was a flight risk, afraid of fallin'
Wondering why we bother with love, if it never lasts

You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Ahh ik ben verliefd op dit liedje! En jullie?

Veel liefs,
Diana

1 opmerking:

Lisa zei

Ik was helemaal fan van Love story haha maar eigenlijk ben ik Taylor een beetje vergeten, maar door dit gave lied ben ik weer helemaal fan!

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!