17 sep 2010

Review: Essence Studio Nails Stickers

Gisteren was ik gaan shoppen met mijn beste vriendin, en toen we in de Kruidvat waren zag ik deze nagelstickers van Essence liggen. Ik had er al eerder over geschreven, en toen was ik er al benieuwd naar, dus ik kon ze niet laten liggen. Ik koos voor een taupe-kleur met een leuke witte bloemenprint.



Allereerst: het zijn dus écht stickers. Zoals stickers die je op je boeken plakt. Ik had verwacht dat het een soort van dunne folie zou zijn, maar nee! Ik schrok er enorm van, maar ik besloot om het toch te testen.


Volgens de gebruiksaanwijzing moet je eerst je nagels schoonmaken met nagellakremover. Vervolgens kies je de juiste formaat van sticker en druk je de ronde kant tegen je nagelriemen. Dan plak je de sticker op je nagels terwijl je alles gladstrijkt. Bovendien zouden de stickers tot 5 dagen blijven zitten.


Laat ik gewoon kort zijn hierover: dit is echt een *** product. Serieus, verspil hier geen €1,99 aan. Op het eerste zicht ziet het er goed uit, maar als je wat dichter kijkt zie je héél veel fouten.


Ten eerste kan je die stickers echt niet gladstrijken! Ik krijg de hele tijd van die rare bobbels en plooiingen, net zoals wanneer je een sticker op je boek fout hebt geplakt. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)


Geloof het of niet, die stickers chippen enorm. Hierboven zie je dat er een stukje ontbreekt, en dat terwijl ik de stickers nog maar twee uur op had. Oh, en de vorm was ook niet goed voor mijn vingers, maar het kan ook van persoon tot persoon liggen.

Verder voel je die stickers heel goed zitten. Echt, ik moest er de hele tijd aan frutselen want het zat echt niet lekker. Ook de randjes bovenaan beginnen na enkele minuten al om te krullen. Echt frustrerend.

Pluspunten:
+ mooi design

Minpunten:
- ECHTE STICKERS! Geen folie ofzo
- je voelt ze goed zitten
- niet glad te strijken
- randjes krullen om
- chipt snel

Eindoordeel?
Laat liggen, serieus. Je kan evengoed stickers voor op je boeken in vorm knippen en op je nagels knippen.

Veel liefs,
Diana

P.S. Sorry voor de slechte foto's, maar het was laat en ze zaten zó vervelend dat ik ze er gewoon moest afhalen, en ik wou dat niet doen voor ik enkele foto's had van deze gedrochten.