7 aug 2010

Bourjois: mijn holy grail

Ik hou van zwarte oogpotlood, maar het maakt mijn ogen veel kleiner. Toch wilde ik de zwoele blik die zwarte eyeliner je biedt ook, dus ging ik op zoek naar een andere kleur oogpotlood die hetzelfde effect geeft. En O.M.G. Ik heb hét gevonden.

Oeh la la!


Bourjois, Bourjois, I love you. Serieus. Dit merk heeft de schattigste, meest betaalbare, kwalitatieve producten ooit, echt mijn favoriete merk! Danku God, omdat Bourjois bestaat.
Mijn holy grail oogpotlood is dan ook van dit merk. Behold! De Regard Effet Duochrome!

Productfoto van Bourjois...

...en mijn eigen foto. De dop is kapot :(

Ik heb dit schatje in de kleur Brun Mordoré. En als jij op zoek bent naar dé ultieme zwoele blik zonder dat je oogpotlood je ogen kleiner maakt? Koop deze!!

Hier is een swatch op papier, maar de kleur is in het echt iets lichter. Eigenlijk komt de productfoto van Bourjois heel goed overeen met de werkelijkheid:

Aan de binnenkant van mijn ogen is de kleur lichter, meer goudachtig. Aan de buitenkant van mijn ogen is de kleur donkerbruin met een subtiele shimmer. De kleur verandert echt met het lichtinval!
Ik kon geen goede, scherpe foto trekken van deze oogpotlood op mijn ogen. Je moet het echt in real life zien, foto's doen deze kleur geen recht aan.

Ik ben zo verliefd hier op. Ik draag hem élke dag, ook in het weekend. Ik kan er gewoon niet zonder! Toen ik laatst in de Ici Paris was met mijn vriendin sleurde ik haar naar het Bourjois standje en wees ik haar dit potloodje aan. "Dit is echt mijn favoriete oogpotlood!" riep ik door de hele winkel. Ze keek me een beetje raar aan, net zoals de verkoopsters :$

De volgende keer als je een Bourjois standje tegen het lijf loopt, zoek deze kleur en swatch hem eens. Je zult er ook verliefd op worden, trust me!

Veel liefs,
Diana


5 opmerkingen:

Petra zei

Wow, supermooi!!!
Ik wil dit ook hebben (en morgen is het zondag en zijn de winkels dicht, aaahhhh!!)

Superleuke blog

Petra x

LiefdeVoorBeauty zei

Haha, wanneer krijgen we een foto te zien van jouw oog?:P

Astrid zei

wauw! lijkt me leuk!

Diana zei

@LiefdeVoorBeauty
Ik probeer eentje te trekken maar het is best moeilijk ö en de foto's zijn vaak onscherp :(

jolien zei

ik ben deze ook meteen gaan kopen ! ik wou dezelfde kleur kopen ( bruin vind ik over het algemeen beter staan dan zwart, omdat zwart soms nogal zwaar uitvalt)
maar omdat de rekken niet echt duidelijk stonden (tegen elkaar geplakt zodat je er niet aankon) heb ik een ander bruin :( brun rosé
ook wel een hele mooie kleur !! alleen krijg ik het effect toch niet zoals de foto's van bourjois ='(
maar de kleur op zich vind ik wel super mooi en zeker de moeite waard om te gaan halen
denk dat ik een van deze de brun mordoré er toch maar bij ga nemen ;)

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!