10 aug 2010

Mini update

Hey chicas!

Vanavond zal ik jammer genoeg niet kunnen updaten. Ik heb namelijk mijn verjaardagsfeestje! Morgen word ik 18 jaar, dus is het de traditie dat je vrienden je huis komen "versieren" met wc papier, kranten, confetti,... de avond ervoor.
Dat is bij mij dus vanavond! Mijn vrienden komen langs, cadeautjes brengen en wat drinken. En dan kan ik jammer genoeg niet updaten! Maar geen nood, morgen zal ik jullie de foto's laten zien en een verslagje schrijven!
Ik heb een nieuwe quote of the day geplaatst, daar kunnen jullie over discussiƫren!

Veel liefs en bedankt voor het begrip!
Diana

3 opmerkingen:

LiefdeVoorBeauty zei

Heel veel plezier vanavond!!

Astrid zei

Have fun girl!

Nena zei

GEFELICITEEERD met je verjaardag!!!!

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!