22 aug 2010

Kleine oproep

Hello ladies!

Vandaag een klein maar belangrijk oproepje. Mijn zus heeft een hotelkamer geboekt in hartje Brussel omdat ik normaal gezien op 31 augustus opnieuw mee zou doen met het ingangsexamen geneeskunde. Ik heb echter toch besloten om niet mee te doen.

Het probleem is nu dat mijn zus het geld niet kan terugkrijgen, wat heel jammer is. Daarom is mijn vraag voor jullie: is iemand van plan om nog last-minute 2 daagjes Brussel te doen?
Ik heb namelijk nog een hotelkamer bij de Holiday Inn, op 100m van het Atomium. Het kost €45 voor 1 nacht voor 2 personen inclusief ontbijt. De kamer is geboekt voor 30 en 31 augustus.

Is er een lieve dame die van plan is om met een vriendinnetje een nachtje te verblijven in Brussel en die de kamer van mij wilt overnemen? Anders is het €45 weggegooid... En aan al de Nederlandse dames: je kunt er ge-wél-dig shoppen en het is een leuke minivakantie voor school terug begint!

Als je geïnteresseerd bent, mail je me dan even?

Veel liefs,
Diana