6 aug 2010

Winnares van de winactie!

Ik heb nét de winnares van mijn allereerste winactie gekozen! Dit waren de deelneemsters:

1. Liefde voor Beauty
2. Merel
3. Robin
4. Jessica Damen
5. Astrid
6. Aniek
7. Maysae
8. RWNN
9. Twenty4beauty
10. Nena
11. Masja
12. Benthe
13. Annabel




...Astrid!! 

Proficiat! Astrid, wil je mij vanavond nog je gegevens doormailen? Dan kan ik je cadeautje morgenochtend al op de post doen! Anders zul je jammer genoeg een weekje langer moeten wachten :(

De winactie was een leuke manier om bezoekers te trekken, maar hopelijk blijven jullie wat hangen :D En aan alle andere meiden: héél erg bedankt om mee te doen! Niet getreurd, want woensdag 11 augustus word ik 18 en dan ben ik van plan om nog een winactie te organiseren. Stay tuned!

Veel liefs,
Diana

7 opmerkingen:

LiefdeVoorBeauty zei

Gefeliciteerd Astrid!

Annabel zei

Gefeliciteerd ;D!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Astrid!

Kelly zei

Astrid, gefeliciteerd!!

Astrid zei

Dankjewel! Het is de aller aller eerste keer dat ik iets win, dus superbedankt!
Ik ben helemaal hyper! ^^

Birgit zei

Gefeliciteeerd Astrid (: Ik dacht dat ik ook had meegedaan maar ik ben het denk ik vergeten ;o Ik ben in ieder geval blijven hangen na je winactie, vind jou en je site heel leuk! :D

Diana zei

@Birgit

Dankjewel! Ik kom elke dag op jouw site, trouwens ;)

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!