17 aug 2010

I heart...my liptint

Vandaag weer een nieuwe rubriek! Het heet I heart, en het zal gaan over producten die mij écht heel goed bevallen en die ik jullie zeker wil aanraden!
Het product van vandaag heb ik al eens getoond in mijn shoplog, maar aangezien veel mensen de liptint zo mooi vonden besloot ik om een uitgebreidere review hierover te schrijven. Ik heb ook nieuwe dingen ontdekt aan dit goedje! Lees je snel mee?



Deze liptint in Dream on baby heb ik gekocht in de H&M voor €3,95. En ik HOU van dit product!



Zoals jullie kunnen zien is het een hele mooie roze kleur. Het kan héél fel barbieroze zijn als je hem dik opsmeert, maar je kan het ook subtiel opbrengen.
Ik heb een betere swatch van de kleur kunnen maken op mijn lippen:

Nekkid lips

Met Dream on Baby

Hier is het heel dik opgebracht, maar als je wat minder opdoet is het veel subtieler.
Ook had ik verteld dat ik deze liptint ook wou gebruiken als blush. Ik heb namelijk vaak gelezen dat als je een creme blush of iets dergelijks onder je poederblush gebruikt, het dan de ganse dag zal blijven zitten. Nu, ik vond geen creme blush, dus gebruikte ik deze liptint.
Ik heb het uitgetest en ik moet zeggen, het werkt wel! Mijn gewone poederblush bleef véél langer zitten dan normaal, maar natuurlijk niet de héle dag. Ik was aangenaam verrast, hoor! Natuurlijk kan je de lip tint ook gewoon gebruiken als blush, is ook heel mooi.


Het geeft je een lichtroze gloed maar je kunt het natuurlijk zo fel maken als jij wilt.

Ik ben in ieder geval heel blij over dit product. Alleen HAAT ik de verpakking! Ik kreeg hem maar niet open. De eerste keer dat ik hem opendeed schoot mijn vinger per ongeluk in de lip tint, en de volgende keren moest ik hem opendoen met een pincet. Uiteindelijk heb ik besloten om het over te potten naar een potje dat ik diezelfde dag had gekocht in de Xenos.


Het ziet er minder charmant uit dan de oorspronkelijke verpakking, maar hey, ik krijg het tenminste open! ;)

Pluspunten:
+ blijft goed en lang zitten
+ kan je onder je blush gebruiken
+ de kleur is opbouwbaar

Minpunten:
- ruikt naar speelgoed make up...
- ROTverpakking
- niet in elke H&M verkrijgbaar

Mocht je hem zien, pak hem dan zeker mee! Er zijn nog twee versies: een rode en een iets bruinere kleur. Die zijn misschien minder geschikt voor op je gezicht, maar het is natuurlijk wat jij graag ziet :)

Veel liefs,
Diana

5 opmerkingen:

LiefdeVoorBeauty zei

Ziet er heel goed uit meid! :) Helaas verkoopt 'mijn' H&M geen cosmetica...

Anoniem zei

Blijft de lipbalsem ''stinken'' als je hem op hebt? Anders zou ik liever voor de Labello gaan die je ook een mooie glans geven + kleur :D

Diana zei

@Anoniem

Nee, hij stinkt dan niet meer hoor :D Maar Labello glijdt heel gemakkelijk van mijn lippen af, vind ik... Deze lip tint blijft toch veel langer zitten :)

Floor / Marjolein zei

Klinkt oke! Zelf haat ik ook slechte verpakkingen, haha.

jessicadamen zei

Wauw heel mooi!

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!